Alan vihdoin olemaan varma siitä, minkätyyppisen auton haluan lähitulevaisuudessa ostaa.
-Saksa on ykkösmaa.
-Autoni on ehdottomasti eurooppalaisvalmisteinen, sillä aasialaisilla on vielä petrattavaa ohjaamon materiaalivalinnoissa/laaduntunnussa, vaikka aasialaisvalmistajien autotkin ovat parantuneet viime vuosina (Toyota mennyt vain alaspäin, kovia muoveja ja paskaa laatua, Korean Chevrolet parantunut huomattavasti)
-Autoni on todennäköisesti Saksalainen tai Ruotsalainen.
-Autoni EI OLE AASIALAINEN.
-Autoni on tuskin tuore Amerikkalainen, sillä laaduntuntu ja materiaalivalinnat Moparilla huonoja ja GM:n jenkkiautoilla ei maahantuontia, vanhempi jenkki saattaa tulla kysymykseen.
-Autoni on iso, tehokas ja supervarusteltu (Mm. Nahkajakkarat mielellään).
Mietin aluksi mm. Nissan Maximaa sen ollessa hinta/teho/vuosimalli/varustelusuhteeltaan paras auto kaikista, mutta ohjaamo on siinä todella vanhanaikainen ja laadultaan paska/ruma.
Chrysler 300M epäilyttää, samaten Alfa 166. Molemmat mahdollisia ehkä-vaihtoehtoja.
Ykkösvaihtoehtoja ovat mm. VAG-konsernin laadukkaammat autot (lähinnä Audi, VW turhan perusauto), Mercedes-Benz, Chevrolet Astro, BMW:n ei-teiniräpellysautot (7-sarja), Volvo (Takavetoiset, isot etuvetoiset), muut GM:n autot (Opel, Saab, Cadillac).
Tiivistettynä: 2000- autoista vaihtoehtoja lähinnä vain laadukkaimmat Euroautot (MB, BMW, Volvo, GM-Eurot jne.), vanhemmista lisäksi Amerikkalaiset. Japseja ja Korealaisia en ota uutena enkä vanhana. 80-luvulla ne olivat laatikoita, nykyisin kovamuovikikkareita.
Kuuleppas poju. Ensinnäkää sul ei oo mitää hajua autoista ja toisekseen sul ei oo varaa ostaa sil sun 1500 eurolla mitää noista autoista.
VastaaPoistaSinähän mun rahatilanteesta taatusti paremmin tiedät.
VastaaPoista